אמיר איבגי : אז איך אתה ישן בלילה שופר קטן : אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים.

Il y a 5 heures. היום הזה עם אמיר איבגי. Il y a 19 heures. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום:

שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. אז איך את×
אז איך את×" ישן ×'ליל×" שופר קטן from megafon-news.co.il
י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. היום הזה עם אמיר איבגי. ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגלצ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמש מנדלבליט לרמטכל לשעבר גבי אשכנזי • אשכנזי צריך להסביר לציבור . Il y a 14 heures. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . Il y a 19 heures. Il y a 20 heures.

Il y a 19 heures.

גראמבר / מר דיקסון / ספאד. היום הזה עם אמיר איבגי. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: Il y a 19 heures. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. Il y a 20 heures. היום הזה עם אמיר איבגי. Il y a 20 heures. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. Il y a 5 heures.

ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגלצ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמש מנדלבליט לרמטכל לשעבר גבי אשכנזי • אשכנזי צריך להסביר לציבור . אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . Il y a 20 heures. אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ.

Il y a 20 heures. ארכיון אנשי ×
ארכיון אנשי ×"תיאטרון - תיאטרון ×'שר from www.gesher-theatre.co.il
Il y a 5 heures. Il y a 20 heures. י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. Il y a 19 heures. אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. היום הזה עם אמיר איבגי.

Il y a 14 heures.

ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. Il y a 20 heures. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: היום הזה עם אמיר איבגי. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. Il y a 14 heures. Il y a 19 heures. Il y a 20 heures. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי .

שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: Il y a 5 heures.

אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ. עורך ×
עורך ×"×"ין של מש×" אי×'×'×™ מ×'×™×' from www.maariv.co.il
אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . Il y a 5 heures. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. Il y a 20 heures. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום:

היום הזה עם אמיר איבגי.

ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. Il y a 5 heures. י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . היום הזה עם אמיר איבגי. אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: Il y a 20 heures. אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ. היום הזה עם אמיר איבגי. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . Il y a 14 heures.

אמיר איבגי : אז איך את×" ישן ×'ליל×" שופר קטן : אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים.. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: Il y a 5 heures. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות .